contact
Test Drive Blog
twitter
rss feed
blog entries
log in

Friday, February 18, 2011

Black Eyed Peas – The Time

Semalam seharian aku xduduk umah..dari pagi sampai ke malam melepak ngan kengkawan sekerja di sekitar KL…Al-maklumlah lepas ni tak jumpe ngan dorg dah sbb aku dah nak tukar keje baru yang lebih masyukkkk…hehehe…..keje aku sblum ni agak membosankan la..padahal baru 2 bulan je aku keje ctu…Okey balik kpd citer aku pada 17 february 2011..Start kol 10 pagi aku dah kuar umah g intebiu kat Bangi….syukur,  segalanya berjalan lancar..balik drpd tu, aku lepak ngan member kat Bandar Tun Razak, then g Hulu Langat plak makan tghari, pastu g konvoi reramai lak ke Hospital Ampang tgk kawan aku excident..sian kwn aku tu jari kelingking tgn kanan die kene potong sbb dah terkulai akibat drpd excident motor…pastu gerak ke Bukit Ampang, tempat tengok sunset di area KL..Then dlm perjalanan balik aku terdengar la lagu ni dalam kete..hahaha..’The Time’..aku dah lama mencari sape penyanyi die..hari ni baru tau..so trus la aku upload kat cni..so, ape lagi?..jom layannn r...hehhehe…bubye..Jumpe di laen post...






0

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My HOMEtown

My HOMEtown

Turut Terbang:

Kejor Yeop Kejor

Kejor Yeop Kejor

Waktu Solat


LiverBird

Photobucket

My OLd Friends

My OLd Friends

List Penerjah: